Op de Biltstraat in Utrecht opent op 1 augustus het moderne Mexicaans (afhaal)restaurant: Chidóz.
Eigenaren van de zaak zijn Jody en Michel. Zij werkten voor de realisatie van de horecazaak samen met Zware Jongens, een conceptbureau dat hielp met de totale ontwikkeling. Van a-z: branding, ruimtelijke invulling en productontwikkeling. Zware Jongens realiseerde ook Son of a Croque in Amersfoort. De horecazaak werd in 2016 genomineerd tijdens de Entree Hospitality & Style Awards in de categorie Best Hospitality Concept.
Minder pittig
Alles wordt vers gemaakt. Van het slow cooked vlees tot de snoeihete salsa’s. Aan de bar kiezen gasten zelf de ingrediënten voor jouw burrito, bowl of taco. Daarna wordt alles direct klaargemaakt. De doelgroep is breed en de menukaart is in het Engels. Het eten bij Chidóz is Mexicaans, maar wel aangepast aan de Nederlandse smaak en vraag. Dat betekent minder pittige smaken.
Modern Mexicaans
Bij Chidóz vind je geen cactussen of mannen met sombreros, maar modern Mexicaans eten in een dito atmosfeer. Ook bezorgt Chidóz bij mensen thuis.
Toekomst
Dat de ondernemers ambitieus zijn, bewijst hun passie en tevens hun zoektocht naar volgende locaties. Op korte termijn wordt dan ook al de volgende locatie in Nederland aangekondigd.





