Mövenpick Hotels & Resorts startte onlangs haar nieuwe imagocampagne Passionately Swiss met als centrale thema Zwitsersheid.
De hotelketen wil hiermee typisch Zwitserse waarden als uitmuntende kwaliteit, gastvrijheid, betrouwbaarheid, precisie en neutraliteit communiceren naar haar gasten. "De Zwitserse komaf van onze onderneming is strategisch van essentieel belang voor ons omdat het internationaal deuren voor ons opent en onze gasten vertrouwen geeft", zegt Jean Gabriel Pérès, president en CEO van de hotelketen. "Zwitserland is wereldwijd een zeer sterk en populair merk. Die beeldvorming is precies datgene waarop Passionately Swiss geïnspireerd is."
Humor
De nieuwe imagocampagne is gericht op zowel de vrijetijds- als zakelijke reiziger en gaat met een gezonde dosis humor in op de behoeften van de moderne hotelgast. Het thema Zwitsersheid wordt benadrukt door de Zwitserse vlag. Het plusteken hierin staat dan als verbindingsteken tussen de kerngedachten van de campagne.

