Branchenieuws

Nieuwe website voor Amstel Hotel

De website van het InterContinental Amstel Amsterdam is door internet- en marketingbedrijf TIG Global volledig vernieuwd.

De nieuwe website moet de look en feel van het Amstel Hotel weerspiegelen. Zo worden de luxueuze uitstraling, oog voor detail en unieke locatie die kenmerkend zijn voor het hotel verfijnd weergegeven. De website richt zich op een (inter)nationale doelgroep met als voertaal Engels.

Navigatie
De navigatie en functionaliteit van de website hebben als uitgangspunt helderheid en gebruiksvriendelijkheid. De pagina's zijn opgebouwd uit grote foto's en korte, op keywords gebaseerde teksten. De site biedt snelkoppelingen voor kamerreserveringen en de mogelijkheid tot het inschrijven op een nieuwbsrief. Een bijzonder onderdeel is het interactieve gedeelte met een fototoer en diverse films.

Mogelijkheden
Naast informatie over de verschillende kamers en suites, restaurants, faciliteiten, arrangementen en speciale aanbiedingen, biedt de website een apart gedeelte over meetings, conferenties en bruiloften. Via een online contactformulier kan direct een aanvraag ingediend worden. Ook staan er zogenaamde insider-tips van conci?es ?de laatste vacatures op de site.