Al sinds 1999 werkt EW Facility Services samen met Hotel Okura Amsterdam aan de ultieme gastbeleving. Ook de komende jaren blijft dat zo, het partnerschap is met 5 jaar verlengt. EW blijft verantwoordelijk voor het schoonmaakonderhoud, de turndown service en het linnenlogistiek van het hotel.
Op woensdag 3 juli sloegen Hotel Okura Amsterdam en EW Facility Services wederom de handen ineen en werd er getekend voor een contractverlenging van maar liefst vijf jaar. Bij dit internationale vijfsterrenhotel bestaan de werkzaamheden van facilitair dienstverlener EW Facility Services onder meer uit het schoonmaakonderhoud van de hotelkamers en algemene ruimten evenals het uitvoeren van turndown service en linnenlogistiek.
Onevenaarbare gastervaring
Het prestigieuze hotel met Japanse invloeden ademt hospitality en stelt als minimale eis een ‘onevenaarbare gastervaring’. Met haar lidmaatschap van The Leading Hotels of the World, een gezelschap waar slechts vier Nederlandse hotels zich toe mogen rekenen, kent ze buitengewoon hoge standaarden. Standaarden waar EW Facility Services al 20 jaar aan weet te voldoen. De facilitair dienstverlener is er trots op dat de ervaring bij dit unieke hotel een essentiële rol heeft gespeeld in haar ontwikkeling tot expert op het gebied van gastbeleving en marktleider binnen de hotelschoonmaak.
Team
Key Account Directeur van EW Facility Services, Patrick van Meeuwen, is dan ook zeer te spreken over de voortzetting van deze langdurige samenwerking. “Al sinds 1999 werken we samen aan de ultieme gastbeleving en weten we elkaar steeds weer uit te dagen om continu te groeien en van elkaar te leren. Het team op locatie speelt hierin een essentiële rol. Dankzij hun tomeloze enthousiasme, leercurve en signaleringsvermogen zijn we in staat geweest om voortdurend aan de kwaliteitseisen van Hotel Okura Amsterdam te voldoen en samen te groeien naar een partnerschap waar we bijzonder trots op zijn”.

